這是我返台這一陣子租來看的港劇主題曲
蠻好聽的,港劇的內容跟沙灘排球有關
好像是漫畫改編的偶像劇
女主角都蠻漂亮的,而且都穿泳裝(我最喜歡那個三妹,演員是陳自瑤)
歌詞我都有加中文翻譯,大家欣賞一下吧!

Find Your Love(赤沙印記@四葉草2主題曲) 演唱:馮翠樺

I'll be ok go find your love today
Searching everywhere

別為我掛心 請隨心尋覓你所愛
A lot of sunshine's waiting for you
天空海闊  晴空的陽光正等待著你
Don't be afraid You'll find your love one day
別害怕  有天你會覓得所愛
Tell me that you do your best for me
承諾你會為我活得更好
I believe in your faith
我堅信你生命的信念
I can see a burning flame
未來的熾熱火燄
It is your future waiting for you
在未來等待著你
Hold my hands and give me your word
握著我手輕聲說著
Believe in what you do and you will be ok
只要相信 未來定更遂意

I'll be ok go find your love today
Searching everywhere

別為我掛心  請隨心尋覓你所愛
A lot of sunshine's waiting for you
天空海闊 晴空的陽光正等待著你
Don't be afraid You'll find your love one day
別害怕  有天你會覓得所愛
Tell me that you do your best for me
承諾你會為我活得更好
I believe in your faith
我堅信你生命的信念

arrow
arrow
    全站熱搜

    海哥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()